Moment oddawania materiału

10-07-2018
Oto nadchodzi moment, że nasze fotografie są gotowe, by wyfrunąć w świat i trafić do rąk klientów. To bardzo ważna chwila, bo teraz właśnie weryfikuje się całość usługi i w skrócie mówiąc - klient widzi efekty naszej pracy. Na te efekty składają się nie tylko same zdjęcia, ale i cały proces obsługi, jakość współpracy. Na każdym etapie kontaktu z klientem powinniśmy dbać o atmosferę i profesjonalizm, podkreślając również wartość naszej pracy. Dzisiaj kilka słów o tym, jak można zrobić to w momencie oddania materiału.
 
Warto zadbać, by oddawanie materiału było "czymś więcej" niż tylko wręczeniem torebeczki czy teczki ze zdjęciami, czyli zbudować właśnie customer experience. Wtedy efekty naszej pracy zyskują dodatkowe punkty bonusowe. Wiecie - tak jak produkt kupiony w eleganckim sklepie, który przychodzi w tekturowym pudełeczku, owinięty bibułką - no osobiście uwielbiam ten moment, czuję się wtedy jak dzieciak w święta :) Ale do rzeczy!
 
JAK ZBUDOWAĆ CUSTOMER EXPERIENCE
 
✔️ ODBIÓR OSOBISTY: - materiały muszą być ładnie zapakowane (to chyba oczywiste) - możemy mieć przygotowane firmowe torebeczki, z etykietką (dyskretnie można tam też przykleić karteczkę , czy klient opłacił całość, czy ma coś do dopłaty) - warto zadbać aby całość nie odbywała się w locie, to nie mcdrive - zapraszamy klienta, żeby usiadł na chwilę - przynosimy materiały, rozkładamy na stoliku (dobrze, aby pakiet wyglądał "na bogato", czyli nie stosik, tylko jedno obok drugiego, równiutko). Klient ma zobaczyć efekt naszej pracy - i ten efekt ma robić wrażenie :) - przeglądamy z klientami zdjęcia - można wrócić do emocji tamtego dnia (macie jakąś anegdotkę z dnia ślubu czy z sesji, coś wesołego, wzruszającego, odwołującego do zdjęć?). Po co? Windujemy emocje na wyższy poziom, dotykamy miłych wspomnień, dzięki temu odbiór całości jest jeszcze lepszy. - wymieniamy uprzejmości, dziękujemy sobie za współpracę, mówimy jak miło było z nimi współpracować. Jeśli JESZCZE nie mamy zgody na publikację, to możemy w tym momencie wspomnieć , że zależy nam na tym, bo bardzo dobrze nam się z nimi współpracowało, a materiał odzwierciedla to co chcielibyśmy pokazywać na zdjęciach - miłość, emocje , radość, intymność (niepotrzebne skreślić, potrzebne sobie dodać) - jeśli chcemy, możemy dodać bon zniżkowy na następną sesję czy jakiś mały bonus.
 
✔️ WYSYŁKA Tu sprawa ma się inaczej, bo paczka musi zrobić wszystko to co ty na spotkaniu osobistym, a przynajmniej to co jest w stanie. Nie siądziesz z nimi na kanapie i nie pokażesz albumu, ale: - pakujemy wszystko naprawdę ładnie. Jeszcze ładniej niż do odbioru osobistego. Jeśli album, to w pudełeczku, bibułce, lnianym woreczku. Jeśli odbitki to w pudełeczku. Czyli każdy produkt w dodatkowym opakowaniu. Dzięki temu rozpakowywanie będzie trwało dłużej, a całość doświadczenia będzie lepsza. - w paczce zbiorczej oprócz zawartości głównej (albumu, odbitek) umieszczamy coś od siebie, np. drobny upominek (w zależności od wielkości pakietu, może to być drobiazg, słodycz a może być miniaturka albumu czy inny fotoprodukt taki jak zdjęcie na drewnie) - wkładamy kartę z podziękowaniem dla klientów. ZAWSZE należy podpisać się osobiście, - po wysłaniu, kiedy wiemy, że przesyłka dotarła warto zadzwonić i zapytać czy klienci otrzymali paczuszkę - wykonuję część tej roboty, którą zrobilibyśmy na spotkaniu osobistym (anegdotka, podziękowania itp)
 
 
 

 
 
 
 
 
Pamiętajcie, że nasze produkty stworzone są do tego, aby pomóc Wam na tym etapie.
“We help memory keepers”
Znajdziecie u nas wszystko:
-
torebki
-
pudełeczka na zdjęcia
-
etykietki
- podziękowania za współpracę
i wiele, wiele więcej :) Wszystko w dopasowanych do siebie zestawach, tak aby był efekt WOW!

Życzymy Wam kreatywnego ich wykorzystywania :)
 
 
Pozdrawiamy, zespół DIDSHOP
www.didshop.pl

ZapiszZapisz

ZapiszZapisz