WITAJCIE :)
W tym miejscu chcielibyśmy odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że ułatwi to Wam składanie zamówień, przygotowywanie plików - a nam usprawni pracę, abyśmy mogli wysyłać Wam paczuszki najszybciej jak to możliwe :)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
1. Zamówienia przyjmujemy wyłącznie przez system internetowy.
2. Nie ma możliwości składania zamówień na maila czy telefonicznie.
3. Zamówienia przyjmujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku przelewu trwa to około jednego dnia.
Nie realizujemy niestety zamówień na podstawie potwierdzenia przelewu - płatnościami zajmuje się inna osoba niż pakowaniem paczuszek, a nasz system jest uporządkowany w taki sposób, że po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie jest puszczane do realizacji.
4. Opłacać zamówienia można przez przelew tradycyjny, dotpay, albo paypal lub zamówić za pobraniem.
5. Jeśli Wam się spieszy, opłaćcie dotpay lub zamówcie za pobraniem, zamiast przelewu - wtedy mamy pieniążki od razu u siebie.
6. Wszelkie uwagi do zamówienia proszę wpisywać w UWAGACH i upewnić się w ostatnim kroku zamówienia, że są dołączone. Możemy przeoczyć Wasze uwagi, jeśli część z nich znajduje się w zamówieniu, a część w trzech mailach ;)
7. Nie łączymy przesyłek przez opcję "Odbiór osobisty"
TERMINY REALIZACJI
1. Staramy się robić wszystko najszybciej jak to możliwe :) Staramy się też być sprawiedliwi, więc zamówienia realizowane są wg kolejności.
2. Zamówienia standardowe wysyłane są najczęściej tego samego lub następnego dnia. Zależy to od godziny wpływu pieniążków.
3. Produkty indywidualne mają na karcie produktu podany czas realizacji. Np. dla grawerów, personalizowanych naklejek i płyt jest to 5 dni roboczych. Zwyczajowo wykonujemy je szybciej, często w 2-3 dni - ale patrz punkt 1 :) Wszystko wykonujemy wg kolejności zamówień i zależy to również od ilości naszej pracy.
ODBIORY OSOBISTE
1. Zamówienia i płatności przyjmujemy tylko przez system internetowy.
2. Nie ma możliwości kupowania ani płacenia na miejscu.
3. W momencie kiedy paczuszka jest gotowa, otrzymujecie od nas maila.
4. Obiory osobiste można odebrać w Biskupcu, ul. Żeromskiego 14
GRAWERY
1. Przyjmujemy do grawerów Wasze wzory lub możecie korzystać z naszego banku wzorów. Zobaczcie je TUTAJ
2. Jeśli chcecie przygotować swój wzór, to musi on być czarno-biały, dobrej jakości.
3. Przyjmujemy pliki w formatach: pdf, jpg, png, ai
4. W przypadku korzystania z naszego banku wzorów napiszcie ALBO w uwagach ALBO w mailu, jakie imiona, teksty wpisać we wzorach.
5. W mailach wpisujcie numer zamówienia jako tytuł. Znacznie przyspiesza nam to weryfikację plików, a co za tym idzie realizację Waszego zamówienia.